فایل فلش شیائومی Mi 4W اندروید 6

گوشی شیائومی Mi4w از خانواده همان Mi4 است ولی با این تفاوت که 3G ساپورت میکند و قابلیت ذخیره سازی تا 64 گیگابایت نیز دارد که در Mi4 بدین صورت نیست. اکثر فایل رام رسمی برای mi4w نسخه چینی هستند در این پست آخرین رام رسمی نسخه گلوبال با miui 8.1.6 را قرار میدهد. اگر قصد دارید دیوایس خود را آپدیت یا فلش کنید و یا اگر دستگاه شما نسخه چین برای روی آن نصب است و تصمیم دارید به گلوبال تغییر دهید این رام را دریافت و با توجه به آموزش فلش گفته شده نصب فرمایید.

   مدل گوشی حجم فایل پرداخت/ دانلود

MI 4W

363MB

نحوه فلش دیوایس های شیائومی با استفاده از Miflash Tool

1. ابتدا فایل رام مناسب دستگاه را دانلود و بروی کامپیوتر اکسترکت کنید. بعد از اکسترکت اگر به یک فایل برخوردید باید دو مرتبه آنرا استخراج کنید تا به عکس پایین با فایل های مربوطه برخورد کنید.

2. نرم افزار Mi flash tool را دانلود و بروی کامپیوتر نصب کنید و آنرا اجرا کنید.

3. در اینجا باید فولدر رامی را که در مرحله یک دانلود و استخراج کردید را آدرسش را کپی کنید.

Mi4w

4. حالا در داخل نرم افزار Miflash در محل آدرس دهی رام، آدرس کپی شده را قرار دهید.

Mi4w

5. حالا گوشی را خاموش کنید و آنرا به محیط فست بوت ببرید. برای اینکار ولوم پایین + پاور را به صورت همزمان فشار دهید و منتظر شوید تا دیوایس وارد محیط فست بوت شود.

Mi4W
فست بوت

6. دستگاه را با کابل به کامپیوتر وصل کنید.

7. حالا در داخل نرم افزار گزینه Refresh را بزنید تا دیوایس شناسایی شود.

8. سپس دکمه flash را بزنید تا عملیات آغاز شود.

نکته : اگر میخواهید فایل های خود را نگه دارید از پایین نرم افزار گزینه save user data را انتخاب کنید و سپس فلش را آغاز کنید.

9. منتظر باشید تا پیام موفقیت و گزینه سبز را مشاهده کنید. کار تمام است و دستگاه شما به ورژن جدید آپدیت شده است و میتوانید از آن لذت ببرید.

Mi4w