فایل فلش نوکیا 5 اندروید 7.1.1

فایل فلش نوکیا 5

نوکیا 5 در جریانات کنفرانس جهانی موبایل در سال 2017 با اندروید نوقا به بازار عرضه شد. همانطور که میدانید این دیوایس میان رده از پردازنده اسنپ دراگون و 2 گیگابابت رم و حافظه 16 گیگابایتی بهره میبرد. اندرویدزوم به عنوان مرجع فایل رام های اندروید برای اولین بار در این مجموعه فایلهای رسمی بهمراه آموزش نصب و فلش با برنامه Online Service Tool را در اختیار کاربران قرار میدهد.

فایل فلش نوکیا 5 قابل نصب بر روی مدل های زیر است

TA-1053 DS

TA-1024 SS

TA-1044 DS

TA-1027

نوکیا 5

فایل فلش نوکیا 5

اگر شما یکی از مصرف کنندگان Nokia 5 هستید ابتدا از تنظیمات دستگاه مدل دقیق خود را بیابید سپس فایل را از بخش زیر دریافت و با توجه به آموزش ذکر شده فلش نمایید.

   مدل گوشی حجم فایل پرداخت/ دانلود

نوکیا 5 اندروید 7.1.1

1.8GB

آموزش فایل فلش نوکیا 5

در مرحله اول میبایست برنامه Online Service Tool را نصب و پچ کنید و در مرحله بعدی رام رسمی که از قبل دریافت کنید با Online Service Tool فلش کنید.

نصب برنامه فلشر نوکیا Online Service Tool – OST

برنامه OST LA v6.0.4 از لینک زیر دریافت کنید و فایل لانچر را نصب کنید.

OST_tool.zip

فایل کرک و پچ کننده فلشر را از لینک پایین دریافت کنید.

OnlineUpdateTool.zip

وارد مسیر C:\Program Files (x86)\OST LA شوید و فایل OnlineUpdateTool.exe را کاملا پاک کنید سپس فایل کرک که از بالا دریافت کردید در همان جا کپی کنید.

حال برنامه پچ شده را از run as administrator باز کنید اگر درست پچ شده باشد از شما لاگین و پسورد نمیخواهد و یک مرتبه وارد برنامه میشود.

فلش رام رسمی نوکیا

گوشی را با کابل به کامپیوتر متصل کنید.

گوشی را خاموش کنید و با فشردن همزمان ولوم بالا و پاور وارد محیط دانلود مود شوید. (در اکثر مدلها با این روش وارد دانلود مود میشود اگر به دانلود مود نرفت در گوگل سرچ کنید How to enter download mode + اسم گوشی شما)

در برنامه فایل رام را آدرس دهی کنید در صفحه بعد میبایست دکمه Edit Phone Information روشن شده باشد آن را بفشارید احتمالا ارور دریافت میکنید که بدون توجه به آن دکمه next را بزنید.

منتظر بمانید تا عملیات فلش به پایان برسد.

فایل فلش نوکیا 5