فایل فلش نوکیا 8 اندروید 8.0 مدل TA-1004

فایل فلش نوکیا 8

فایل فلش نوکیا 8

فایل فلش نوکیا 8

مشخصات دقیق فایل رام در جدول و بخش زیر درج شده است توجه داشته باشید فایل رام منطبق با دستگاه اندرویدی شما باشد.

اسم دقیق فایل اندروید 7: NB1-309A-0-00WW-B01-Nokia8.rar

اسم دقیق فایل اندروید 8: NB1-435J-0-00WW-B01-OREO.zip

   مدل گوشی حجم فایل پرداخت/ دانلود

TA-1004

2.0GB

آموزش فلش Nokia

در مرحله اول میبایست برنامه Online Service Tool را نصب و پچ کنید و در مرحله بعدی رام رسمی که از قبل دریافت کنید با Online Service Tool فلش کنید.

نصب برنامه فلشر نوکیا Online Service Tool – OST

برنامه OST LA v6.0.4 از لینک زیر دریافت کنید و فایل لانچر را نصب کنید.

OST_tool.zip

فایل کرک و پچ کننده فلشر را از لینک پایین دریافت کنید.

OnlineUpdateTool.zip

وارد مسیر C:\Program Files (x86)\OST LA شوید و فایل OnlineUpdateTool.exe و OnlineUpdateTool.exe.config را کاملا پاک کنید سپس فایل کرک که از بالا دریافت کردید در همان جا کپی کنید.

حال برنامه پچ شده را از run as administrator باز کنید اگر درست پچ شده باشد از شما لاگین و پسورد نمیخواهد و یک مرتبه وارد برنامه میشود.

فلش رام رسمی نوکیا

گوشی را با کابل به کامپیوتر متصل کنید.

گوشی را خاموش کنید و با فشردن همزمان ولوم بالا و پاور وارد محیط دانلود مود شوید. (در اکثر مدلها با این روش وارد دانلود مود میشود اگر به دانلود مود نرفت در گوگل سرچ کنید How to enter download mode + اسم گوشی شما)

در برنامه فایل رام را آدرس دهی کنید در صفحه بعد میبایست دکمه Edit Phone Information روشن شده باشد آن را بفشارید احتمالا ارور دریافت میکنید که بدون توجه به آن دکمه next را بزنید.

منتظر بمانید تا عملیات فلش به پایان برسد.

در نمایشگاه CES غول نوکیا با نام Nokia 8 رونمایی شد. این اسمارت فون بالا رده از جمله قدرتمندترین گوشی های سال 2017 محسوب میشود. اندرویدزوم دراین پست نحوه فلش و آپدیت فایل رام رسمی روی نوکیا 8 مدل TA-1004 را بررسی میکند اگر دستگاه شما نیاز به آپدیت فایل رام دارد از طریق این پست میتوانید آن را دریافت کنید.