فایل فلش فارسی ZTE Axon 7 اندروید 7

 

فایل فلش فارسی ZTE Axon 7 اندروید 7

ZTE Axon 7 محصول سال 2016 این کمپانی مطرح چینی است. این گوشی از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی QHD ، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره میبرد. اکسون 7 دارای 20 مگاپیکسل دوربین و 32500 میلی آمپر باتری است که همانطور که میبینید بروی برگه یک گوشی تمام عیار را شاهد هستیم.

اما اکسون 7 که در بازار ایران نیز دیده میشود بطور پیشفرض اندروید 6 را یدک میکشد ولی حالا به لطف پشتیبانی زد تی ای این گوشیاندروید 7 را نیز دریافت کرده است که از طریق این پست میتوانید آنرا دریافت و بروی گوشی خود فلش کنید.

ZTE Axon 7

فایل رام زیر آپدیت رسمی اندروید 7 مخصوص Zte اکسون 7 هست که با دریافت آن و آموزش فلش میتوانید بروی گوشی خود نصب کنید و از داشتن گوشی پرسرعت و قدرت و بدون مشکلات نرم افزاری لذت ببرید.

برای مشاهده آموزش 5 دقیقه ای نصب و فلش آپدیت بروی گوشی ZTE پست زیر را مشاهده کنید:

   مدل گوشی حجم فایل پرداخت/ دانلود

7 ZTE AXON

2.6GB

آموزش فلش:

برای شروع اول باید مطمعن بشیدکه درایورها روی سیستم نصب شده باشند؛برای نصب دراویورها هم درایور مخصوص گوشی یا تبلت خود را دانلود کنید و هم یک بار هنگام روشن بودن گوشی یا تبلت به کامپیوتر متصلش کنید و یک بار درحالت خاموش که درایورهای VCOM بصورت کامل نصب شوند.

آموزش کار با برنامه:

برای شروع FlashTool.exe را باز کنید و روی Scatter-loadingg کلیک کنید بعد به جایی که رام مخصوص گوشی یا تبلت را اکسترکت کردید مراجعه و MT6582_Android_scatter_emmc.txt را انتخاب کنید(عدد بعد از MT تو دیوایس های دیگه متفاوت هست)
ZTE Axon 7
-در این قسمت برروی Download کلیک کنید گوشی را خاموش و باتری را جدا کنید و ولوم  پایین را نگه دارید تا برنامه دیوایس را شناسایی کند و سپس برنامه شروع به شناختن محتویات فایل رام میکند
ZTE Axon 7
-بعد از این مرحله منتظر باشید نوار زرد تا آخر پر و پنجره سبز ظاهر شود ؛ بعد هم برنامه را بسته و گوشی را جدا کنید

-گوشی را روشن و صبر کنید تا رام اجرا شود

ZTE Axon 7

درصورتی که قصد فلش تعدادی فایل از محتویات رام مانند ریکاوری را دارید تیک بقیه فایل هارا حذف و تیک فایل موردنیاز را بزنید و بعد روی Download کلیک کنید

ZTE Axon 7

اگر در عملیات فلش و روند نصب رام هرگونه مشکلی داشتید آموزش فلش مخصوص اکسون 7 را در PDF رسمی شرکت سازنده از زیر مشاهده کنید :

آموزش رسمی مخصوص اکسون 7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *