بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته دوم شهریور 1396

بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته دوم شهریور 1396
زومجی
نویسنده: زومجی
جمعه, ۱۷ شهریور ۹۶ ساعت ۱۲:۴۵
بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته دوم شهریور 1396
فیس‌بوک تلگرام ذخیره
در این مقاله به معرفی بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته مانند بازی جدید Angry Birds Match و بازی شبیه به کلش رویال Chaos Battle League پرداخته‌ایم.

تبلیغات آموزش های ویدیویی فرادرساخبار ایفامرجع آموزش مجازی سازی
در هفته دوم شهریور ماه، کمپانی روویو بازی جدیدی را از مجموعه پرندگان خشمگین با نام Angry Birds Match منتشر کرد که در آن به ماجراجویی جدیدی مشابه با بازی کندی کراش می‌رویم. از سوی دیگر هفته گذشته بازی اندروید و آیفون Chaos Battle League را در زومجی معرفی کردیم که تقریبا در تمامی موارد شباهت‌های بی‌چون و چرایی را با کلش رویال دارد. در آخر نیز بازی Data Wing را داریم که با کمی تاخیر هفته گذشته برای اندروید منتشر شد. در این بازی مسابقه ای در نقش یک دیتا، دستوراتی را انجام ‌می‌دهیم که سیستم می‌گوید.

اگر بازی‌های پایین برایتان جذاب نبودند، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی به آرشیوی از معرفی‌ها و لینک دانلود بازی اندروید و iOS دسترسی داشته باشید. زومجی همچنین به صورت هفتگی بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند و در انتهای ماه شمسی و ماه میلادی نیز بهترین بازی های اندروید رایگان و غیر رایگان را با علاقمندان به اشتراک می‌گذارد.

بازی Angry Birds Match

معرفی بازی موبایل Angry Birds Match
پرندگان خشمگین یک بار دیگر با ماجراجویی جدیدی وارد گوشی‌های موبایل شده‌اند. بازی Angry Birds Match از لحاظ گیم‌پلی شباهت‌ زیادی به کندی کراش، ساخته استودیوی کینگ دارد. در این بازی باید در کنار ساحل، اجسام مختلف مانند ظرف شن بازی را در یک راستا قرار دهید تا مانند بازی کندی کراش با یکدیگر حذف شوند. البته این‌بار به جای پاور‌آپ‌های آب‌نبات‌، پرندگان در نقش پاورآپ‌ها ظاهر می‌شوند و با توجه به نحوه حذف وسایل، می‌توانید از قدرت یکی از پرنده‌ها استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر چهار ظرف پلاستیکی را در کنار هم قرار دهید، پرنده‌ی قرمز رنگ و اگر پنج ظرف را قرار دهید، پرنده انفجاری مشکی رنگ ظاهر می‌شود. شما همچنین با پیروزی در مراحل، کلید صندوقچه‌ را به دست می‌آورید و می‌توانید با باز کردن این صندوقچه‌ها هدایایی را به دست بیاورید. مانند گذشته روویو انیمیشن‌های زیبایی را برای بازی خودش طراحی کرده است که می‌توانید از تماشای آنها لذت ببرید. البته این نخستین باری نیست که روویو بازی شبیه به کندی کراش را از مجموعه Angry Birds منتشر می‌کند و پیش از این نیز شاهد عرضه‌ی بازی Angry Birds Blast برای گوشی‌های موبایل بودیم. بازی Angry Birds Match به صورت رایگان قابل دانلود است.

 

معرفی بازی موبایل Battle Golf Online
بازی بتل گلف یکی از آثار نسبتا موفق سال ۲۰۱۵، هرچند محصولی جذاب بود اما آنچنان که باید مورد توجه بازیکنان قرار نگرفت. حال بعد از گذشت مدت‌ها شاهد اضافه شدن رقابت آنلاین به بازی Battle Golf هستیم و بازیکنان می‌توانند تا با سایر گیمر‌ها رقابت کنند و آنها را در یک بازی گلف متفاوت شکست دهند. در این بازی هر یک از بازیکنان باید توپ خود را به داخل سوراخ گلف وسط جزیره بیندازد. با پیروزی در رقابت‌های نفس‌گیر گلف می‌توانید سکه‌هایی را جمع‌آوری کنید تا کلاه‌های مختلف و پوشش‌های متنوع را برای شخصیت خریداری کنید. هرچند اولین نسخه Battle Golf برای اندروید نیز منتشر شده بود، اما نسخه آنلاین بازی فعلا تنها در دسترس دارندگان iOS قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *