حذف قفل گوشی های سامسونگ در 1 دقیقه به همراه آموزش ویدیویی

حذف قفل گوشی های سامسونگ در 1 دقیقه فارسی

آموزش ویدیویی حذف قفل گوشی های سامسونگ

 
آموزش حذف قفل گوشی های سامسونگ

1- در صفحه قفل دو کلید کم شدن صدا و پاور را به مدت 7 ثانیه نگه دارید

2- به محض این که گوشی ریستارت شد همزمان 3 کلید کم شدن صدا + پاور + کلید وسط را بگیرید زمانی که لوگوی سامسونگ ظاهر شد کلید پاور را رها کنید.

3- پس از چند ثانیه منوی ریکاوری ظاهر می شود با کلید کم شدن صدا پایین آمده و با کلید پاور گزینه تنظیمات کارخانه WipeData/FactoryReset را انتخاب کنید. در نهایت گزینه Yes را انتخاب کنید.

4- در مرحل آخر برای راه اندازی مجدد دستگاه گزینه Reboot System Now را انتخاب کنید.

 

امروز برای شما کاربران عزیز آموزش رایگان حذف قفل گوشی های سامسونگ را قرار داده ایم تا بدون نیاز به فلش و کامپیوتر قفل گوشی سامسونگ خود را باز کنید. در این روش هر گونه الگو ، رمز ، پین ، پسوورد ، اثر انگشت ، قفل چهره بدون نیاز به کامپیوتر و فلش کردن برداشته می شود.

در این روش  تمامی اطلاعات گوشی پاک می شود اگر اطلاعات خود را نیاز دارید می توانید مدل گوشی خود را در سایت جستجو کرده تا روش باز کردن قفل گوشی بدون از دست رفتن اطلاعات در اختیار شما قرار گیرد.

در صورتی که گوگل اکانت بر روی گوشی داشته باشید و گوشی با اندروید 5.1.1 وارد باز شده باشد. پس از باز شدن قفل گوشی در منوی راه اندازی مجدد دستگاه از شما درخواست می شود تا اکانت گوگل خود را همراه با رمز وارد کنید. اگر گوشی خود را با همین روش باز کرده اید و اطلاعات اکانت گوگل خود را ندارید می توانید مدل گوشی خود را در سایت جستجو کرده تا روش باز کردن قفل قفل گوگل اکانت یا همان قفل FRP در اختیار شما قرار گیرد.

 

 

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *