حذف قفل گوشی (Honor 3C (H30-u10 بدون پاک شدن اطلاعات

حذف قفل گوشی (Honor 3C (H30-u10 بدون پاک شدن اطلاعات

حتما برای شما پیش آمده که الگو یا پسورد گوشی خود  را فراموش کرده و نیاز دارید تا بدون از دست رفتن اطلاعات قفل آن را باز کنید.ما در سایت پارس فلش آموزشی را برای شما کاربران عزیز تهیه کرده‌ایم که در آن می‎‌توانید قفل گوشی هواوی (Honor 3C (H30-u10  خود را بدون پاک شدن اطلاعات از طریق نرم افزار ادین باز کنید.

این روش توسط سایت پارس فلش تست شده و 100 درصد تضمینی است. در صورت بروز هر گونه مشکل پشتیبان شما است تا بتوانید الگو یا رمز گوشی  خود را بدون پاک شدن اطلاعات بردارید و در صورت باز نشدن گوشی 100 درصد وجه را به شما بازگرداند.

مدل روش اندروید بیلد نامبر حجم پرداخت/ دانلود
(Honor 3C (H30-u10 سرویس آنلاین تمامی ورژن ها تمامی بیلد نامبرها 100 MB

باز کردن قفل گوشی (Honor 3C (H30-u10

  • نیازی به باکس تعمیرات نیست.
  • نیازی به روت بودن گوشی نیست.
  • نیازی به نصب کاستوم ریکاوری نیست.
  • نیازی به فعال شدن USB Debugging نیست.

آموزش  حذف قفل هواوی (Honor 3C (H30-u10 بدون حذف اطلاعات

1– ابتدا برنامه فلش تولز را اجرا کنید. فایل MT…Scatter.txt موجود در پوشه Unlock را در قسمت Scatter-Loading File قرار دهید و بر روی Download  کلیک کنید.کلید کاهش صدا را گرفته و گوشی را در حالت خاموش به سیستم متصل کنید. در پایان پیغام Download OK  ظاهر می شود.

 کابل را جدا کرده و گوشی را روشن کنید.  برسی کنید که قفل حذف شده باشد. برای این که بتوانید مجدداً قفل بر روی گوشی تعریف کنید مرحله 2 را انجام دهید.

2– گوشی را خاموش کنید اگر خاموش نشد باتری را خارج کنید و مجدد بر روی گوشی قرار دهید. فایل MT…Scatter.txt موجود در پوشه Repair را مانند مرحله 1 فلش کنید.  پس از بالا آمدن می توانید قفل جدیدی بر روی گوشی تنظیم کنید.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *