حذف قفل گوشی Honor 3c Lite Hol-U19 بدون پاک شدن اطلاعات

حتما برای شما پیش آمده که الگو یا پسورد گوشی خود  را فراموش کرده و نیاز دارید تا بدون از دست رفتن اطلاعات قفل آن را باز کنید.ما در سایت پارس فلش آموزشی را برای شما کاربران عزیز تهیه کرده‌ایم که در آن می‎‌توانید قفل گوشی هواوی Honor 3C Lite Hol-U19  خود را بدون پاک شدن اطلاعات از طریق نرم افزار ادین باز کنید.

این روش توسط سایت پارس فلش تست شده و 100 درصد تضمینی است. در صورت بروز هر گونه مشکل پشتیبان شما است تا بتوانید الگو یا رمز گوشی  خود را بدون پاک شدن اطلاعات بردارید و در صورت باز نشدن گوشی 100 درصد وجه را به شما بازگرداند.

مدل روش اندروید بیلد نامبر حجم پرداخت/ دانلود
Honor 3c Lite Hol-U19 فایل BOOT 4.4.2 C328B111 12 MB
Honor 3c Lite Hol-U19 فایل BOOT 4.4.2 C328B110 12 MB
Honor 3c Lite Hol-U19 فایل BOOT 4.4.2 C328B107 12 MB
Honor 3c Lite Hol-U19 فایل BOOT 4.4.2 C328B106 12 MB

باز کردن قفل گوشی Honor 3c Lite Hol-U19

  • نیازی به باکس تعمیرات نیست.
  • نیازی به روت بودن گوشی نیست.
  • نیازی به نصب کاستوم ریکاوری نیست.
  • نیازی به فعال شدن USB Debugging نیست.

آموزش  حذف قفل هواوی Honor 3c Lite Hol-U19 بدون حذف اطلاعات

1– ابتدا برنامه فلش تولز را اجرا کنید. فایل MT…Scatter.txt موجود در پوشه Unlock را در قسمت Scatter-Loading File قرار دهید و بر روی Download  کلیک کنید.کلید کاهش صدا را گرفته و گوشی را در حالت خاموش به سیستم متصل کنید. در پایان پیغام Download OK  ظاهر می شود.

 کابل را جدا کرده و گوشی را روشن کنید.  برسی کنید که قفل حذف شده باشد. برای این که بتوانید مجدداً قفل بر روی گوشی تعریف کنید مرحله 2 را انجام دهید.

2– گوشی را خاموش کنید اگر خاموش نشد باتری را خارج کنید و مجدد بر روی گوشی قرار دهید. فایل MT…Scatter.txt موجود در پوشه Repair را مانند مرحله 1 فلش کنید.  پس از بالا آمدن می توانید قفل جدیدی بر روی گوشی تنظیم کنید.

‫8 دیدگاه ها

  1. با سلام مدل گوشی بنده در قسمت هواوی موجود است و تا کنون سه پرداخت داشته ام جهت باز کردن پین که فراموشم شده اما هیچ برنامه ای ندارید .ایا این یک سایت واقعی است ؟؟؟

  2. سلام ببخشید مطمینید که اطلاعات پاک نمیشه با این روشی که بالاگفتید چون من اطلاعاتش برام مهمه و عدد چهارگوشیم به خاطر تاچش که کارنمیکنه غیرفعال شده تضمینی هست این برنامه اطلاعاتو پاک نکنه با توجه به اینکه اسم برنامه هم فلشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *