سامسونگ گلکسی ام ۲ ، نخستین گوشی ناچ استایل سامسونگ خواهد بود

سامسونگ گلکسی ام ۲ ، نخستین گوشی ناچ استایل سامسونگ خواهد بودسامسونگ گلکسی ام ۲ ، نخستین گوشی ناچ استایل سامسونگ خواهد بود

جزئیات تازه‌ای از گوشی ارزان قیمت سامسونگ گلکسی ام ۲ (Samsung Galaxy M2) به بیرون درز پیدا کرد. گلکسی ام 2 ، نخستین گوشی مجهز به نمایشگر ناچ استایل سامسونگ است.

سامسونگ ارائه کننده‌ی گوشی‌های مختلفی در رنج قیمتی متفاوت است. آن‌ها شامل گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس و گلکسی نوت، گوشی‌های میان رده‌ی سری گلکسی ای و گوشی‌های رده ابتدایی گلکسی جی، گلکسی جی و گلکسی On  هستند. اما این می‌تواند به زودی تغییر کند؛ سامسونگ گلکسی ام ۲ یک گوشی مقرون به صرفه جدید از سوی سامسونگ است که سال 2019 عرضه خواهد شد.

گوشی‌های گلکسی جی، گلکسی سی و گلکسی On با هدف خریداران کم بودجه‌تر و بازارهای در حال ظهور (اغلب آسیایی) به عرضه می‌رسند. علاوه بر این تفاوت چشمگیری نیز بین این سه خانواده وجود ندارد. اینطور به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد گوشی های سری گلکسی ام 2 را با  آن‌ها جایگزین کند.

بیشتر بخوانید

گوشی سامسونگ گلکسی M2 با تراشه اگزینوس 7885 در گیک‌بنچ ظاهر شد

اما یکی دیگر از دلایل جذابیت گوشی‌های سری Galaxy M2، این است که آن‌ها نخستین گوشی‌های مجهز به نمایشگر ناچ استایل سامسونگ هستند. سامسونگ اوایل این ماه در کنفرانس توسعه دهندگان خود از چهار نمایشگر جدید همراه ناچ یا بدون آن پرده برداری کرد که انتظار می‌رود از گوشی‌های اوایل سال 2019 آن‌ها مورد استفاده قرار گیرد. ظاهرا نمایشگر Infinity-O سامسونگ (که میزبان دوربین خواهد بود) مختص گوشی گلکسی اس 10 در نظر گرفته شده است، در حالی که نمایشگرهای Infinity-V و Infinity-U آن برای مدل‌های میان رده و ارزان قیمت‌تر در نظر گرفته شده‌اند.

سامسونگ شاید اپل و گوگل را برای استفاده از نمایشگر ناچ به تمسخر می‌گرفت، اما خود آن نیز سرانجام سال آینده به آن‌ها خواهد پیوست. با این حال، اگر عکس‌های به نمایش درآمده در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ حقیقت داشته باشد، سامسونگ بهتر از هر سازنده‌ی دیگری موفق شده یک ناچ قطره‌ای را در بالای نمایشگر گوشی‌هایش تعبیه کند. حال آنکه سامسونگ نمایشگر Infinity-V یا Infinity-U را برای به کار بردن در گلکسی ام 2 انتخاب می‌کند، مشخص نیست.

مشخصات نمایشگر سامسونگ گلکسی ام ۲

تا آنجا که ما می‌دانیم، سامسونگ گلکسی ام ۲ از یک نمایشگر 2340 در 1080 پیکسلی با نسبت ابعاد 19.5:9 برخوردار است که به نظر برای تمامی گوشی‌های ارزان قیمت‌تر سامسونگ در نظر گرفته شده است. این اطلاعات اخیرا در سایت امتیازگیری Antutu Benchmark در قالب یک گوشی با شماره مدل SM-M205F رویت شده است که گفته می‌شود مربوط به مدل گلکسی M2 است.

از دیگر جزئیات به دست آمده از این بنچمارک، می‌توان به گزینه‌های روبرو اشاره کرد: حافظه داخلی 32 گیگابایتی، تراشه اگزینوس 7885، رم 3 گیگابایتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و اندروید 8.1 اوریو. گرچه این مشخصات احتمالی است و امکان شایعه بودن آن وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *