اطلاعات جدیدی از گلکسی اس 10 سامسونگ منتشر شد

طلاعات جدیدی از گلکسی اس 10 سامسونگ منتشر شدگلکسی اس 10 سامسونگ پرچمدار بعدی کره ای ها خواهد بود که تا به امروز شایعات زیادی در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده است. بر اساس این شایعات گویا کمپانی سامسونگ تصمیم دارد تا با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های موبایلی رونمایی کند. اکنون بر اساس جدیدترین اطلاعات گویا پرچمدار بعدی قرار است  گلکسی اس 10 سامسونگ از قابلیت پشتیبانی از 5G و قرارگیری سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش بهره مند گردد.  ولی بر اساس اعتقاد برخی دیگر از کارشناسان، این مدل 5G همراه با مدل اصلی عرضه نخواهد شد و به احتمال در کنار گوشی با صفحه نمایش تاشو به نام گلکسی F رونمایی خواهد شد.

اطلاعات جدیدی از گلکسی اس 10 سامسونگ منتشر شد

بر اساس منابع ParsFlash ، گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 در ابتدا در رنگ‌های سفید، مشکی، زرد و سبز عرضه می‌شود.  برخی از این گزینه‌های رنگ به صورت گردینت خواهند بود. گزینه‌های رنگ ابتدایی گلکسی اف سامسونگ مشکی و نقره‌ای اعلام شده است. اگرچه سفید و مشکی و حتی نقره‌ای گزینه‌های رنگ متداولی هستند، اما دو رنگ سبز و زرد توجه کاربران سخت‌پسند زیادی را جلب خواهند کرد.نسخه های مشکی و سفید از جذابیت بالایی برخوردار هستند و حتی در میان کاربران نیز محبوبیت بالایی دارند ولی رنگ های سبز و زرد به احتمال نظر کاربران زیادی را جلب خواهد کرد. بر طبق سیاست های پیشین سامسونگ به احتمال بعضی از رنگ ها مدتی بعد از عرضه ی اولیه و فقط در مناطقی بخصوص برای کاربران ارائه خواهد شد
طلاعات جدیدی از گلکسی اس 10 سامسونگ منتشر شد

جالب است بدانید در گلکسی اس 10 سامسونگ

از مدت ها قبل خبرهایی مبنی بر حذف شدن سنسور فیزیکی اثر انگشت از پرچمدار جدید گلکسی اس و جانشینی آن با سنسور زیر صفحه نمایش  منتشر شده بود. گزارش های جدید نیز با تایید نمودن این موضوع ادعا دارند که فقط دو مدل از سری گلکسی اس10 از ویژگی سنسور اثر انگشت فراصوتی پشتیبانی به عمل خواهد آورد و مدل ارزان تر نیز با اسم رمز Byond 0 از این ویژگی بی بهره خواهند بود.

طلاعات جدیدی از گلکسی اس 10 سامسونگ منتشر شد

در این گزارش جدید اطلاعاتی درباره اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر گلکسی س10 نیز وجود دارد. طبق اخبار پیشین، سری S سال 2019 در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد. مدل پایین‌رده دارای پسوند لایت بوده و نمایشگر آن 5.8 اینچی و از نوع فلت است. دو مدل دیگر پرچمدار تلقی شده و نمایشگرهای بزرگ و منحنی خواهند داشت. سامسونگ به منظور کاهش قیمت مدل پایین‌رده، از ماژول اسکنر اثر انگشت عادی در گلکسی اس 10 لایت استفاده می‌کند، اما این اسکنر همانند نمونه آن در گلکسی ای 7 2017، بر روی لبه کناری گوشی قرار می‌گیرد. گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس به عنوان پرچمداران سری، از اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک کوالکام بهره خواهند گرفت که نسبت به مدل‌های مشابه، سرعت و دقت بالاتری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *